Saturday, February 5, 2011

I AM BAAAAAAAAAAAAAAACKK .

STORRY TELLING TIMEEEEEE :)

so , semua dah tahu kan yang i balik kg kan kannn . coz i had mentioned it on my previous post . okay , so thats settled .

oraite , now the babbling sesion begin . .

of to kampung about 5 something something which means i didnt remember at what time. but for sure in evening . GILAA NAK DRIVE PAGI BUTA ? *full info about my hometown : belimbing dalam , durian tunggal , MELAKA.*

siapa yang rajin tgok berita buletin utama tuu , dia akan tahu yang kawasan kampung i tuh dilanda banjir. yeah saaaaad :(

okay okay back to my storry .on the way to kg , i was so so damn bored.
plus my head was like dizzy and spinning around . idk why ?

supposedly i wanted to put my macam-mintak-pelempang face here . but i dont know what is wrong with my lappy or with my phone , cannot bleutooth all the pictures.
sucks betol.
so , yeahh . sorry .
just put aside.

oraite , soo dah lame lame dalam perjalanan tuu ,
then my father said
'abah nak kene kopi sikit nih . baru hilang mengantook '
then , okay lah . fine with us.

bila dah sampai deretan kedai, my father parked his car in front of secret recipes .
semua mula tanya ' kata nak minum kopi etc etc etc . . then knapa benti kat sini etc etc etc '

at last , turun je lah kete. follow my dad.

as we got in , wahhhhhhhhhhhh that was really cold inside there ! huffffhufffff
hahaha .

i ordered chocolate indulgance cake. just one slice.
my dad had his mee curry ke ape tah . with white coffee.
my sis always love her spagheti
my mom didnt ordered anything . just having air apetah ade asam boy dalam tuh tak ingat lahhh.
eh yaaa, my sis and i were sharing chocolate ape tah tak ingat . minuman .

*supposedly ade gamba kat sini *

okay , so we were having our minum petang there . 
THAT CAKE WAS AWESOME .
TAPI DAH LAME2 MUAK . SEBAB SEMUA COKLAT .
AIR PON COKLAT .
KAKAK LAH NIH , NAK SANGAT ORDER AIR TU . but nvm .

dah habeh melantak , sambung perjalanan ke kg .
so , we reached there about 7 something . twilight. yeah .

when we reached , mak itam ,abg mirul, kak wati and her family dah ade dah kat sana .
anak kak wati kembar .
one is shafiq , another is irshad .
COMEL.
standard two baru tapi dah pandai menggatal :P
hahahahahahahahhah

sampai je , nampak tedyy besaaaaaaaaaaar ! nak tunjuk , tapi takleh upload gambar . sorry .
teddy tu si kembar punyaa.

****************************************************************

skip storry .
dah tengah malam, tgok cd ape tah . abang is bukak.
 TP BANYAK GILA MENCARUT . SETIAP AYAT .
etc: motherfucker, the son of bitch , cocksucker and stuff stuff .

then , tak tgok dah . tukar channel .
abg mirul cerita dekat kitorang . he had watched khurafat .
he said MAAAKKK !SERAM SIOT . AKU TAK BOLEH HANDLE DAH .
hahahah , then he told the whole storry .
kelakar jee dengar abg bercerita . 
gelak lebih .

so , about 3 am , we slept .

bangun pagi , terus masak masak untuk kenduri doa selamat mak itam nak pergi umrah bulan 3 nih .
memang penat sikit . but i felt best gathered with family ramai ramai kann

**********************************************************

dah siap semua , majlis berjalan dengan lancar .
PENAT
PENAT
PENAT
PENAT
PENAT

PHONE PON TAK LAYAN SANGAT. sorry for who did text me at that particular time :(
i fall asleep . then , my mom woke me up and said BANGON ! NAK BALIK DAH .
dengan mengantuknye , bangun , washed my face ,
blablabla,
salam semua orang ,
said bye bye to them.

thats it , :)

byebyebye

uhhhhh i am having hard time to pres the 's' because i dont know why this things didnt appear although i had presses it so hard !
huh







No comments:

Post a Comment