Thursday, September 29, 2011

hye assalamualaikum .

lamo dah ce' idok update belog nih haaa.
busy . busy . busy

okay . sekarang nih semua maklum . musim demam peperiksaan .
hahahaha?

yang pmr candidates , next week do all out kay :)
best of luck .
adek dania , buat betul2 kay . ayeyuucomashhhh <3
yang spm candidates , trial dah habis , tapi jangan gembira sangat . spm belum habis lagi yee :)

yang tidak menduduki peperiksaan besar nih yang tak sedar sedar diri lagi.
macam saya lah .
maksud saya tingkatan 4 tahun 2011

honeymoon year lah katakan (orang kata , bukan saya kata )

tapi bagi saya sendiri , takde maknenyerr honeymoon .

final exam start hari jumaat minggu depan . bagi saya lah .
jadi,, akan saya penuhkan masa masa lapang saya dengan buku je lah lepas nih :(

ohhhhhhhhhmyyyyyyyyyy

oh yeah . yesterday ada study dengan member yang memang pandai.
sangatlah bersyukur sebabnya dia ajar memang terbaik .
thank youu yee S :)

jadi maybe kalau ade masa yang free, buat sudy date dalam library lagi .
jangan risau . kawan saya tuh perempuan ye.

okay , nak pergi makan .
bye 
loves,, 

No comments:

Post a Comment